Gràcies i... fins aviat!

 Amb tota la pena del món ens acomiadem de l'Erasmus+ "Citius, Altius, Fortius" (2019-2021)



Se m'ha encomanat la tasca de acomiadar aquest projecte amb aquest últim post (de moment) i ho sento, però sols tinc una paraula ara mateixa al cap: GRÀCIES. I estic agraïda per tantes coses que intentaré contar-vos aquí.

Primer, gràcies per l'oportunitat de participar en un projecte com aquest. No tots els dies et permeten conèixer gent nova, viure experiències i obrir la ment com ho hem fet. I això no hagués estat possible sense la UE!


I per descomptant, tampoc hagués estat possible sense els nostres amics d'Eslovakia, Noruega, Croàcia, Bulgària i Turquia. Totes les escoles participants han demostrat un gran treball e implicació. Ja es prou bonic saber que més enllà de les nostres fronteres, tenim a on tornar i serem benvinguts.

Un gran gràcies també a les famílies de l'Institut Joan Brudieu, que han portat al extrem tots aquells valor que ens defineixen com la comunitat que som. I també, un gràcies enorme als nostres alumnes que una vegada més han demostrat la capacitat de adaptació e integració. Sou autèntics herois!!!

Moltíssimes gràcies també a l'Institut Joan Brudieu i al seu claustre i treballadors per facilitar-nos la tasca de moure als alumnes i mobilitzar l'edifici sencer per poder acollir aquest projecte.

And last but not least, i això m'ho porte al terreny més personal possible... 
GRÀCIES ALS MEUS COMPANYS DELS DEPARTAMENTS D'ANGLÈS I EDUCACIÓ FÍSICA. Hem treballat com no se'ns havia demanat encara i hem fet el treball de la nostra vida. Pense en resiliència i em ve la vostra cara al cap!! Sou molt molt grans <3

i ara sí... gràcies a tota la comunitat educativa pel suport, la confiança i l'implicació!

FINS A LA PRÒXIMA <3








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Erasmus + 2019-2022